Bezorging
We bezorgen in alle postcodes binnen de Benelux. Helaas verzorgen wij geen leveringen buiten dit gebied.
De levering is gratis voor alle bestellingen van € 50,00 of meer. Voor bestellingen onder de € 50,00 wordt een klein bedrag van € 7,50 in rekening gebracht.
Waddeneilanden
Een grotere levering (per vrachtwagen) wordt door eilandtransporteurs vervoerd. Bij het online bestellen vul je je eigen adres en postcode in. De transporteur van Bisley brengt je bestelling op de afgesproken datum naar het overslagcentrum van de juiste eilandvervoerder voor een eilandbezorging. De eilandvervoerder zorgt voor het vervoer naar je eilandadres.
Voor het vervoer naar je adres op het eiland brengt de eilandvervoerder kosten in rekening. Informeer bij de transporteur naar de hoogte van deze kosten.
Meubels worden geleverd op kantoordagen tussen 7:00 en 17:00 uur door onze eigen bezorgers.
Voor leveringen via een pakketdienst verwijzen wij je door naar de Track % Trace-code.
Op de productpagina van elk artikel zie je de levertijd voor de door jou geselecteerde opties. Houd er rekening mee dat de levertijden zijn geschat. Je kan de voortgang van jouw bestelling volgen in mijn account nadat het is geplaatst. Wanneer meerdere producten met verschillende levertijden worden besteld, geldt de langste levertijd van elk afzonderlijk product voor de hele bestelling.
Al onze artikelen worden gemaakt in de Bisley fabriek in het Verenigd Koninkrijk. Hoewel sommige producten uit voorraad leverbaar zijn, worden de meeste op bestelling gemaakt en dit kan resulteren in een iets langere levertijd.
Ja, je kunt speciale instructies opgeven tijdens het afrekenen en onze bezorgers zullen hun best doen om hieraan tegemoet te komen.
Ja, log in op mijn account na het plaatsen van je bestelling en je kunt de reis van je bestelling volgen van onze fabriek naar jou. Zodra je bestelling klaar is voor levering, ontvang je een email met daarin de leverdatum en tijdsraam.
Als je iets wilt wijzigen na het plaatsen van je bestelling, contacteer ons dan helpen wij je graag.
Je ontvangt een e-mail zodra wij jouw bestelling hebben gepland voor levering met daarin de leverdatum en een geschat tijdsraming.
Wanneer wij niemand aantreffen op de dag van levering, dan zal onze bezorger een kaartje in de bus stoppen met het verzoek om contact op te nemen om een nieuwe levering in te plannen.
Wanneer de pakketbezorger niemand aantreft voor de levering, dan zal hij een kaartje achterlaten met daarop aangegeven wanneer ze een nieuwe poging doen om te leveren of om aan te geven waar je het pakket kan afhalen.
Als je een probleem hebt ondervonden met jouw levering, neem dan contact met ons op en wij zullen je graag zo snel mogelijk helpen met een oplossing.
Behoefte aan verdere ondersteuning?
Klik hieronder om in contact te komen met ons klantenserviceteam.